1753 stepeni celzija (C)

Lose podnosim vrucinu.

Nervozan sam, ujedam za vrat svakoga ko mi se obrati, ne mogu jesti, ne mogu spavati i svasta nesta.

 

Jos sam za dva dana ostetio dvije gume na autu iz cista mira jer mi je od vucine bilo mrsko smotati volan, cekao sam da to sam uradi, al’ nije.

 

tako da sutra moram ici traziti gume.

Ne bi bilo lose da operem i auto, da bog sacuva je…

 

na netu nadjoh neku reklamu od servisa i autopraonice, ali nisu metnuli adresu pa ne znam gdje je.

A garant bi bilo zanimljivo.

 

Samo ne znam koliko ce mi biti zanimljivo kad kuci dodjem nakon ovog posta hah :S

 

sipak cu sta pojesti, a spavati pogotovo.

 

al nema veze, i to je za ljude, jel de?

 

joj kako bi neki voljeli da ostavim otvorene komentare…. a pogotovo da ostavim da se ono moze anonimno komentarisati. da mi sad mogu drzati lekcije kako se (ne)trebam ponasati.

 

A ja opet uzivam da napisem ovakav post, metnem ovaj video, da se oni jedu a ne mogu mi nista. To me nekako smiruje, pruza mi zadovoljstvo, ma neopisivo 🙂

 

I onda mi bude lakse podnositi ove vrucine.

 

Izvinite moji dusebriznici, mahalasi i ljudi bez vlastitog zivota, ali nisam mogao odoliti  da vas ne zajebavam, nisam odavno 🙂

 

 

ra
Status: Ozenjen Interesovanja: Ne trazim ljubavnice na blogu

Komentariši