11. septembar- WTC

Neko ga zove Dan sjecanja na zrtve.

Ili Dan borbe protiv terorizma…

Kojeg terorizma? Cijeg?

Pod plastom odbrane od terorizma smiju se ubiti stotine hiljada ljudi?

Odakle pravo Americi da upada u drzave Bliskog istoka sa oko 350.000 ljudi i ubija koga stigne (bukvalno je tako, jer dovoljno je da postoji trun sumnje da je neko povezan sa teroristima i paf… neJma ga)?

Uostalom, ja uopce ne vjerujem da je Osama Bin Laden terorista. Prije bih povjerovao da je na platnoj listi Bijele kuce.

Taj mit o 11. septembru mi pravo ide na zivce.

Toliko patnje je donio u Iraku i Afganistanu. Siromastva, boli… Milioni pate zbog par hiljada zrtava. Ili mozda amerikanci vrijede 1:100.000 u odnosu na druge narode?

Kako se ono to strucno zove… arijevci? Ah ne ne, to je u Njemackoj.

Tragikomicno je i to sto americki narod podnosi sve to bez ikakve reakcije. Valjda nisu jos uvijek svjesni da ce im se sve ovo itekako obiti o glavu. Niko nije nedodirljiv.

ra
Status: Ozenjen Interesovanja: Ne trazim ljubavnice na blogu

60 komentara

  1. Famozni Osama b. Laden je kućni & biznis prijatelj Bush-ove porodice od 80tih još. Posjećivali su se bez kucanja i sad odjednom Ameri ne mogu da ga nađu, a satelite imaju da znaju gdje god neko vazduh ispusti, a kamoli da ne nađu njega.

    Bjaža ba – propaganda kafirska.

  2. Dobro jutro Ra.. isto sam jednom pisala jer čisto sumnjam da Amerika ne može uhvatit bin Ladena.. Tolika sila, a nemogu ga naći.. I da baš kao da daju sebi za pravo da kroje pravila cijelom svijetu, što po njima ne valja ne smije nikom valjat, ako ih neko mrko pogleda, taj je odmah neprijatelj…I da daju sebi i previše za pravo da se mješaju u druge zemlje…Kao da su najpametniji.Oni znaju kako..Sumnjiv je meni taj 11. od samog početka..Ne volim Busha nikako…A ko zna kakav će doći poslije njega.. ovo je već drugi bush..a ovakvih je puna amerika..mahh

  3. Majskiosmjeh, i meni je interesantno to da recimo sa google earth mozes vidjeti svaku kucu na planeti, a oni sa tolikim satelitima nekoga ne mogu da nadju… c c c

    Papatya, koliko god da amerikanci imaju bushova, pravda uvijek pobijedi. istina da puno ljudi pati, ali… sve se vraca…

    Saloma, vise te volim kad nemas taj dio :))

  4. dokumentarac “9/11 mysteries” daje jedan drugi stav o tome sta se desilo. svakako vrijedi pogledat. ja ne vjerujem u americku verziju, ni sekunde. kao sto ne vjerujem u razne “uspjele racije” po njemackoj, danksoj, holandiji.

  5. tivoli, i meni ono sto na tv prikazuju vise djeluje kao montirani snimak. ili valjda prvo obavijeste TV kuce, da bi mogli biti na licu mjesta, pa onda “haj'mo ih zaganjati”

    machic, meni je dan bas lijep :)) volio bih da se i tebi malkice popravi raspolozenje 🙂

  6. ja njima ne vjerujem nijedne…
    mah mene ovo nervira otkako je pocelo, sad bi ja nadugo i nasiroko kolike hinje su oni amerikanci i njihovi politicari prvenstveno… svjetska policija… baaaaaaaaaaaaaaaaaah… fuj fuj fuj… zali Boze jedino onih neduznih ljudi koji poginuse, ko i u svakom ratu takvih je najvise.

  7. vala i meni to ide na zivce, sami su trazili, sami dobili, na kraju krajeva ja jos uvijek vijreujem da je to namjestaljka, cuj strah i trepet od jednog covjeka, aman ja rabbi, et cijela Cemerika se trese, kako sranje, kakvo ispiranje mozgova. Mislim, i i smo imali problema sa Srbijom, eventualno Hrvatskom, hajmo sad napasti Grcku ili Tursku jer mozda su one krive za to, kakva logika u tom ratu. Mah..sta da ti pisem kad znas:)))

  8. zaboli me briga za twinse u ny…za bin ladena i tako dalje…

    dovoljno mi je bilo da vidim rusenje zgrada,da popricam sa arhitektima oko tog istog i da procita jednu knjigu gdje se navode dejstva…

    Osama je izmisljen lik!

    Nego…daj ra nesto veselije…

  9. MayoBosanko, (sam ti rek'o da volim ovaj tvoj nick? :)), oni rjesavaju probleme samo u onim drzavama u kojim imaju koristi… takav bar ja dojam imam. s tim da traze neki razlog, cisto da bi ispunili formu…

    Svetice, duso, tmuran dan, pa tmurna i tema 🙂

  10. boli me kurac i za jedne i za druge.
    njihovo maslo nije za ramazana..
    dabogda pocrkali ovi nasi politicari,huskasi,reis,vladika i kradinal,licimuri i jajari..

    ps.sta sve treba za pasos,znal’ ko?
    (ra,pardon sto koristim tvoj blog za ovo,ali kod tebe je prometno.)

  11. Eh Ra… natjeraš me na razmišljanje kad me ufati totalna ljenost..
    Sve je to malo eurokrema da zamaže oči narodu koji voli slatkiše, a da pravu kalju pravi u Iraku i Afganistanu. A kalja se kuha i kuha, samo što nisu svjesni da će prije ili kasnije biti gotova. Imaju misiju da unište sve muslimanske zemlje, a pametno su krenuli od najslabijih, pa će na one srednje, pa dalje. Samo se pitam, kojim će se silama borit kad ih poruše vjetrovi i zbrišu tsunamiji?!?

    @MissMz: imaš sve na stranici MUPa Ks: http://www.mupks.ba/Default.aspx?tabid=267
    (izvini Ra, al kod tebe je ipak kao što kaže prometno, pa da pomognemo ako možemo:)

    Pozdrav!

Komentariši